1. dan

Brin je podrl 15 let star rekord v hitrostnem plezanju na domski steni. Čestitamo!!!

Danes je bil prav poseben dan, ker je bil zadnji cel tukaj v CŠOD Radenci in zadnji cel dan od vseh šol v naravi. Zelo sem žalostna, ker bo prav kmalu konec. Danes smo si dan popestrili s plezanjem po plezalni steni, belokranjskimi plesi in pohodom. Odšli smo do jame Kobiljače in pekli hrenovke na ognju. Bilo je zelo zabavno. Igrali smo ping pong in jedli zadnjo večerjo. Pogrešala bom dogodivščine, ki so se nam dogajale v šolah v naravi. Evelina

Danes je bilo dobro. Šli smo na sprehod in jaz imam rad sprehode. Jama je bila zanimiva, pečenje je bilo SUPER! Kosilo se mi je zdelo okusno. Popoldan je bil kar v redu. Všeč so mi bili tudi belokranjski plesi, tako da je bil dober dan. Ognjen

Danes jamo Kobiljačo obiskali smo,
kruh zažgali, tako da je bilo hudo,
hrenovke popekli smo tako.

Kosilo smo zopet slastno imeli,
tako da smo lahko tu preživeli,
zgodovinski rekord podrli v plezanju,
pa tudi v blatnem ugrezanju.

Se belokranjske plese učili,
Lepo Anko osvojili,
toda, žal, mizo polomili,
zato smo se pred kaznijo skrili.

Veliko smo zunaj se igrali,
si odbojkarsko žogo metali
in se na majice podpisali.

Gaja D.

Pa še nekaj (za)ključnih besed:

• končno sonček,
  • kraška jama Kobiljača,
  • peka hrenovk nad žerjavico,
  • obvladamo belokranjske plese,
  • igre v naravi,
  • odbojka nam gre super,
  • predstavitev naših krasnih kreacij animacij,
  • izdelava zapestnic,
  • ljubezen je v zraku,
  • čisto pravi ples najstnikov,
  • OŠ Mengeš je zakon!

Med 15. in 15. 30 uro pa vam pademo v objeme!

SREDA

Zjutraj smo se zbudili,
se čaja nacedili
in po točkah hodili.

Ping pong smo igrali,
pisanice izdelovali
in zunaj žogo metali.

Igrali smo se strastno,
zato okoli nas postalo je glasno.

Vazeline smo zmešali,
nato pa med odmorom zaspali.

Za večerjo šmorn smo imeli
in v CŠOD smo bili veseli.

Jelko smo okraševali,
vse okraske sami izdelovali.
Iz papirja smo jih naredili
in nato jih okrasili.

Gaja D. in Evelina, 7. c

Zjutraj je nekatere zbudil petelin ali zvonovi, nekatere so morale učiteljice, čez dan smo imeli številne aktivnosti, kot so izdelava pisanic, orientacijski tek in izdelava mazila za ustnice. Z okraski iz papirja smo okrasili jelko pred domom ter veliko športali (odbojka, žoga čez vrv, košarka, ping pong, badminton), radi pa igramo tudi družabne igre (galerija ljudi, tarok, jenga, double…). Zvečer nas čaka spoznavanje s kačo in shema zdrave prehrane. Imamo se res lepo!

Naši vtisi

Današnji dan mi je bil zelo všeč, učiteljice so nas pravočasno zbudile, zajtrk in kosilo pa sta bila okusna. Naredili smo si kremo za usta, kateri smo dodali aromo, da je dobila vonj in barvo. Tudi orientacijski tek mi je bil dober, čeprav nismo tekle, ampak hodile. Pri tehtanju zavržene hrane nam gre, saj je hrana dobra in je ne pustimo veliko na krožniku.Delali smo tudi belokranjske pisanice. To so jajca, iz katerih izpihaš notranjost in z voskom narišeš vzorec. Ta so za Belo krajino zelo značilna. To je bila nepozabna izkušnja. Veselim se jutrišnjega dne, škoda le, da teden tako hitro mineva.

P.s. Prišel je Miklavž.

Gaja D.

Danes so mi bile najbolj všeč pisanice. Delali smo tudi mazilo za ustnice (labelo). V orientacijskem teku smo bili najhitrejši, vendar pa nismo bili zelo natančni. Nik B.

Danes smo imeli orientacijo. Bila sem z Brino in Živo. Hodile smo dve uri in pol. Vse je že skrbelo, kje smo. Potem smo imeli delavnico, na kateri smo izdelovale pisanice. Bile so lepe. Kosilo je bilo dobro. Nato smo se igrali z žogo, potem smo delali labele. Za večerjo je bil praženec. Potem bomo imeli še delavnice. Rubi

Danes smo se imeli zelo lepo. Zajtrk je bil odličen, kakor vsi drugi obroki. Po zajtrku smo imeli orientacijski tek. Zelo je bilo zabavno iskati točke, ker smo si zraven ogledali tudi vas. Imeli smo malico in igrali ping pong. Vmes smo se zamenjali z b razredom in začeli izdelovati belokranjske pisanice. To so okraski, ki se jih naredi iz celih jajčnih lupin. Izpihali smo beljak, rumenjak in okrasili lupino. Imeli smo kosilo, ki je bilo super. Zunaj smo igrali igro žoga čez vrv. Igrali smo igre in odšli izdelovati mazilo za ustnice. Imeli smo veliko izbire glede barve mazila. Izbrala sem jagodo, ki je roza. Ko smo končali, smo imeli dolg odmor. Odšli smo na večerjo. Ostankov hrane ni veliko, ker je vedno kaj okusnega za jest. Evelina

2. dan
Deževni pozdrav iz Radencev!

Dopoldne smo se preizkusili v peki tradicionalne belokranjske pogače, kar je bila res enkratna in zanimiva izkušnja, in povemo vam, da smo pogače že vse pojedli, ker so bile nadvse okusne. Nato smo imeli s pedagoginjo Nino delavnico Jaz sem OK – ti si OK, na kateri smo se preko spoznavanja svojih osebnostnih lastnosti še bolje spoznali in povezali kot razred.

Popoldan smo 7. a tekmovali v plezalnih izzivih, 7. č pa smo združili IKT z naravo in ustvarjali animirane filme iz naravnih materialov.

Vmes nam je ostalo tudi dovolj časa za druženje, športne igre in zabavo ter večerna Drevesa razpoloženja. Večer bomo zaključili z gledališko igro.

Naši vtisi

• Ojla! Danes je bilo ful fajn. Veliko smo športali, se zabavali, smejali, lovili. Pa kar dosti dobra hrana je bila. V ponedeljek smo se peljali, delali animacije, danes pa smo pekli belokranjsko pogačo in plezali. Imeli bomo gledališko predstavo. Ful je vse hudo. Pa vsi so zelo so vsi prijazni. Pogrešam družino, ampak imam tukaj drugo družino. Lepo pozdravljam vse v Mengšu. Lp, Gaja B.
  • Oj! V ponedeljek je bil lep prihod, hrana je dobra in danes sem kar dobro spal. Dejavnosti v CŠOD so zelo zanimive npr. pekli smo pogačo, animirali film… Zelo je prijetno v domu in komaj čakam na naslednje dni. Pozdravljam vse doma, Sven
  • Zbudil sem se ob 6. 30 in šel na telovadbo eno uro kasneje. Ob 8h sem šel na zajtrk, kasneje sem imel delavnico s pedagoginjo in po delavnici sem pekel pogačo. Nato sem za kosilo jedel meso in krompir. Preselil sem se v novo sobo. Na koncu še plezanje in družabne igre. Ognjen
  • Danes sem se zbudil ob 7.10 in ob 7.30 šel na jutranjo telovadbo. Dopoldan smo pekli pogačo in imeli delavnico Jaz sem ok – ti si ok, popoldan pa plezanje in družabne igre. Nace
  • Oj! Ej, tukaj je ful dobro, danes smo plezali pa ni bilo tako dobro, a vseeno. Včeraj smo ravno prišli. Tukaj smo skupaj prijateljice in se lahko z vsemi iz razreda hecamo. Včeraj smo še snemali animacijo. Ela
  • Helo! Danes je bilo kar bedno. Najprej smo imeli neke igre z učiteljico, potem smo šli pa plezat in sem prišla do vrha. Vmes smo igrali odbojko v dežju, kasneje bomo imeli še eno delavnico in večerjo.
  • Danes je bilo kar zabavno. Zajtrk je bil dober, potem smo imeli super delavnico Jaz sem ok – ti si OK. Bilo je zelo kul. Potem smo pekli pogačo, po kosilu smo plezali. Plezanje je bilo zabavno in lažje kot sem mislila, da bo. Kasneje smo se igrali družabne igre in bilo je super. Zdaj bo pa kmalu večerja in upam, da bo okusna. Pija
  • Hoj! Jaz sem imam fino. Mislim, skoraj nič nisem spala, saj veš, prva noč. Drugače je kul. Veliko se pogovarjamo, pa hecamo, pa tudi animacije so ok. Več vam povem doma. XOXO Nuša
  • Živjo! Danes ti bom povedala, kaj smo delali: zbudili smo se ob 7h, potem smo imeli zajtrk, šli na delavnico in je bilo zelo zabavno. Po malici smo nadaljevali s peko pogače. Naši je bilo ime Sofia. Ko smo jih naredili, smo imeli kosilo, potem smo šli plezat. Meni ni šlo tako dobro, ampak zdaj je vse v redu, ker se igramo družabne igre. Kim
  • Živjo! Danes je bilo zelo zabavno, saj smo pekli pogačo in izvedeli vse o njej. Popoldne smo imeli plezanje in pozneje tudi tekmo, na kateri sem zmagala. Prva aktivnost oz. dejavnost danes je bila delavnica Jaz sem ok – ti si OK in pri njej smo se res zelo zabavali, saj smo se igrali veliko zabavnih iger. Gaja G.
  • Včeraj je bil zelo dober dan, če odštejemo večerno migreno in bruhanje. Sobe so v redu, aktivnosti pa super, sploh animiranje kratkega filmčka. Danes smo plezali, pekli pogačo in imeli družabno delavnico. Lev
  • V ponedeljek je bilo v redu, ampak se ni dogajalo nič zanimivega, zvečer smo šli pa na sprehod v vas. Danes je bilo boljše, še posebej zjutraj in dopoldne, ker smo imeli delavnice, popoldne pa smo plezali, kar mi ni bilo preveč všeč. Anže
  • Imamo se super. Najbolj mi je bilo všeč plezanje in peka belokranjske pogače. Tudi hrana je okusna. Sobe so lepe, še posebej, ko smo jih popestrile z lučkami in našim veseljem. Gaja D.
  • Tukaj mi je zelo fino in hitro sem se naučil plezati. Zelo je dobra hrana in vse delavnice, ki smo jih imeli, so mi bile všeč. Sobe pa tudi. Mark D. R.
  • V šoli v naravi smo doživeli veliko stvari. Najbolj mi je bila všeč dejavnost, na kateri smo naredili animirano risanko. Hrana je zelo dobra in sobe so ful dobre. Gaber
  • Tukaj v šoli v naravi imajo ping pong mize in sem premagala Jerneja. Z Gajo sva posneli super posnetek s tablicami. Imajo tudi plezalno steno. Preplezala sem jo do vrha. Evelina
  • Odlično. Veliko se naučim, sploh pa novih družabnih iger. Hrana je ful dobra, najbolj pa pogača, ki smo jo spekli. Enkratna pustolovščina. Žiga
  • V CŠOD- ju je zelo dobra hrana. Imamo se zelo dobro. Tukaj je sneg. Imeli smo stop motion studio. Bilo je odlično.
  • Hrana je odlična. Danes smo snemali film in še pogačo smo delali. Včeraj za večerjo smo imeli pico, danes pa pohančke.
  • Ko smo pekli pogačo, je bilo na začetku malo bedno, potem na koncu je bilo kar fajn. Potem smo imeli kosilo in počitek. Po počitku smo šli nabirat naravni material, ker smo delali animirani film. Danes je bilo kar dobro. Sara
  • Danes smo prvič pekli pogačo, ampak mi ni nič posebnega. Naredili smo animirani film iz naravnih stvari iz okolice. Bilo je zanimivo. Jerca
  • Ko smo prišli, smo imeli zelo dobro kosilo. Imeli smo počitek, potem pa smo plezali. Poskušal sem priti samo po eni barvi gor, pa poskusil sem čim hitreje. Za večerjo smo jedli dobro pico. Tilen P.
  • Tukaj imajo zelo dobro hrano in dobre sobe. Včeraj, ko smo prišli, smo imeli kosilo, potem smo plezali. Zvečer smo imeli igre, spat smo šli ob 22h. Jan L.
  • Spal sem dobro, a sem se kmalu zbudil. Danes smo jedli dunajca in pico. Plezali smo po plezalni steni in pekli pogačo. Tilen D.
  • Tukaj imajo zelo dobro hrano. Všeč mi je, da imajo ping pong in všeč mi je bilo, ko smo pekli pogačo. Arnej
  • Danes je bilo dobro. Pekli smo pogačo, je bila še kar dobra. Delali smo animirani film, bilo je zelo zabavno. Šli smo tudi nabirat določene stvari za animirani film. Monika
  • Zjutraj smo imeli jutranjo telovadbo. Potem smo pekli belokranjsko pogačo. Nato smo ustvarjali animirani film v naravi. Pogača je bila odlična, dan je bil super. Blaž
  • Danes smo snemali filme in je bilo zelo dobro, zato smo odšli po naravne stvari. Veliko sem igral ping pong. Jernej
  • Naučili smo se, kako se speče pogača. Imeli smo delavnico s pedagoginjo. Delali smo animirani film. Mark K.
  • Meni se zdi v CŠOD zelo dobro, imam se super. Tukaj se lahko učim in delam veliko stvari. Brez ljubezni do stvari ni veselja. Iztok
  • Naučili smo se delati filmčke iz slikic in narediti pogačo. Imeli smo delavnico z različnimi igrami, dajali smo si komplimente. Šli smo na sprehod. Brin
  • Zelo so mi bili všeč filmčki, ki smo jih snemali iz naravnega materiala. Plezanje po plezalni steni in odbojka sta na drugem mestu. Hrana je TOP. Nik
  • Danes smo imeli jutranjo telovadbo in pekli pogačo. Kosilo je bilo dobro. Všeč mi je bilo, ko smo snemali filmčke iz naravnih materialov in smo imeli dobro delavnico, v kateri smo spoznavali drug drugega in se zavedali dobrih lastnosti drugih. Rubi
  • Danes smo pekli pogačo, imeli jutranjo telovadbo in snemali filmčke iz naravnih materialov. Imeli smo delavnico Jaz sem OK – ti si OK. Bila je dobra, naučili smo se, da se ne smemo kregati. Živa
  • Ko smo pekli pogačo, sem se naučil veliko stvari. Na delavnici sem spoznal, da se vsak počuti lepo, ko sliši nekaj lepega o sebi. Potem smo animirali filme z naravnimi materiali. Danes je bilo ZELO zanimivo. Urban
  • Na delavnici mi je bilo všeč, ker smo lahko izražali svoja čustva. Pogačo bom 10.000 % naredil doma. Filmčki so bili 1 000 000 % najboljši, ker sem se družil s svojimi prijatelji. Aleksej
  • Prvo sem vstal in zamudil telovadbo. Všeč mi je bila peka pogače, ker smo kuhali. Animacija mi je bila tako tako všeč. Jan K.
  • Danes je bilo zelo dobro. Pekli smo pogačo, imeli smo jutranjo telovadbo in snemali filmčke. Zelo je bilo dobro, tudi hrana je zelooo dobra J. Naučili smo se, da se ne smemo kregati. Sobe so zelo dobre. Brina

1. dan

Hoj, hoj iz Radencev, kamor smo v šolo v naravi srečno prispeli učenci 7. b in 7. c razreda.

Po kosilu so šli 7. b razred kar v akcijo in iz naravnih materialov ustvarjali animacije, 7. c razred pa so se šli na snegu športne igre ter kasneje plezali na notranji plezalni steni. Zvečer pa smo šli na nočni pohod.

Za prvi dan poročamo v petih točkah in fotografijah.